divendres, 10 d’abril del 2009

........... INVENTARIS .......................
.........................................................
.
.

Sento tots aquests equips d’aire condicionat
dels edificis públics que encara donen més calor
als carrers de la ciutat.

Sento totes les molèsties de la calor,
les molèsties més frívoles i més rutinàries
que podria imaginar de tots aquests empleats públics.

Jo, sento la frivolitat de les persones que treballen
en tots els edificis públics i privats, totes les molèsties personals, totes les seves fòbies que tenen amb la calor,
totes les seves consideracions amb els factors climàtics,
la més mínima molèstia que senten,
el mínim moviment d’aire d’una finestra o d’una porta
com si es tractés d’una amenaça,
el mínim ensurt climàtic, tot com si fos una ofensa.

Ah, com pateixen totes aquestes persones, ah,
per tot aquest desordre que senten com una amenaça, ah.

Ah, quina vida rígida que sento amb tanta comoditat,
amb tantes perfeccions disponibles de benestar,
de fer un gest i després un altre, ah,
una vida confortable, escandalosament luxosa.

Ah, quina vida més psíquica, ah.
Ah, si jo pogués canviar les meves costums, ah.
Ah, si pogués caminar amb els ulls al terra, ah.
Ah, si pogués viatjar amb bicicleta, ah.
Ah, si no pogués sentir sorolls a la nit, ah.
Si pogués fer totes les coses al revés.

Ah, si pogués abandonar una cosa abans de fer-la.
Si pogués marxar de l’oficina abans d’entrar, ah.

Ah, si les meves accions provinguessin de l’humor.
Si la meva existència fos realment HUMOR.

AH, SI POGUÉS RIURE de tots els meus conflictes.
Si pogués sentir la realitat amb ulls d’humorista.

Si pogués relacionar-me amb totes les realitats,
amb totes les actituds humanes amb humor, amb rialles, amb un sentit especial per no donar cap valor als fets.

Ah, si no donés cap importància a cap cosa real, ah.
Si modifiqués la meva forma històrica de sentir,
de valorar les realitats que sento, ah.

4 comentaris:

Calvared ha dit...

I què és la vida?
Un camí per l'humor, pel bon humor, pel mal humor, per l'humor blanc, per l'humor negre ...
Mai no podrem abandonar res abans de fer-ho com no podem existir sense abans haver nascut ...
Bella dissertació sobre la vida, sobre aquesta realitat que ens consumeix poc a poc.
Una forta abraçada, el meu estimat amic

Anònim ha dit...

W
Z
seo

SEO是目前最新興的廣告曝光方法,SEO搜尋行銷提供了專業的關鍵字排名與SEO搜尋引擎最佳化服務,讓你的網站在SEO排名遙遙領先,歡迎洽詢SEO的專家 ... SEO自然排名 規劃架設seo seo網站 專業關鍵字公司1通電話幫您把網站排名到第1頁、 想要讓自己的網站大量曝光嗎? ...

宜蘭民宿

a383



5

p

Anònim ha dit...

Hola Santi, passa'm alguna adreça de contacte pel tema del Festival que em comentaves al bloc.

Jordi

Anònim ha dit...

mola, ah
mola