dimecres, 4 de febrer del 2009


.... iNVENTARi DE LLuM..........
ah, tota aquesta paranoia que veig
PERQUÈ quan més sentiments estranys ,
més capacitat sentimental tinc per veure’m
com una part estranya, sentimental del món.

De fet, la realitat del món
existeix sense el meu pensament.....

Els meus sentiments no serien res
si no pogués relacionar-me
amb els sentiments del món....

Jo.... de fet, no seria res, sense els sentiments del món..
Jo.... de fet, parteixo d’aquests sentiments històrics,
que vaig veure per primera vegada.....

Jo.... a més, no sóc res
sense sentir aquestes diferències amb el món....

.... la Realitat .... no existeix sense mi...
.....perquè tota la realitat... és aquesta diferència
entre jo i el món...... jo sóc tota aquesta diferència
entre el món i jo..... jo sóc aquesta distància......
i és en aquest recorregut.... on puc sentir
totes les meves relacions amb el món...
les relacions que cregui.... les relacions que vulgui...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.............. (pàgina 15).............................
.
.