dimarts, 6 d’octubre del 2009

DOS POEMES

.................................. Riu Sant Aniol............ sense aigua




Des del fons del camí, veig un poble.


Des de l'espai, veig una escletxa de llum.


Des del meu cos, veig el teu cos immens.


Des del meu cor, veig les teves fonts, les pedres.


El meu cor és una illa, envoltada d'imatges.


Des dels meus ulls, veig el teu jardí tancat.


Els meus ulls són les flors (crec) del teu jardí.


Pregunta: qui veu tots els miracles?
M'ho pot dir?



.................




jo vaig acariciar els teus dies
amb els teus somnis
que queien de les teves mans


jo vaig veure els teus somnis
que obrien les flors del mar

els teus somnis flotaven per l'espai
i em donaven llum - per trobar-te





..... ( del llibre inèdit "Línia Verda".... 2009).....

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

no hem de perdre mai el desig de mirar ni la capacitat de veure