divendres, 9 de gener del 2009


...... INVENTARI DE LLUM .........
.
.
.
Benvinguts al món!
Benvingudes a la humanitat del món!

Benvingudes a la llum,
a tot el que existeix amb la llum,
a la llum del temps.

Benvinguts a tot el que comença i acaba amb la llum.
Benvinguts a tota la força de la llum,
a tot aquest poder que sento dins de la llum,
aquesta força que després de sentir tant
no puc practicar.

La llum porta tot el temps, demostrant el seu sentit
i jo no puc demostrar el meu sentit, amb llum o sense.

Benvingudes a la veritat de la llum,
a tota aquesta absència real que sóc amb la llum.
Benvingudes totes les forces i totes les parts adverses,
contràries i humanes de la llum, perquè, jo,
com a ésser, tinc un conflicte amb la llum.
Sí, jo tinc un litigi històric amb la llum, sí.
Jo tinc una disputa real i física amb la llum, sí.

JO SENTO AQUEST DEUTE AMB LA LLUM
perquè NECESSITARIA MOLTES VIDES
per AGRAÏR TOT EL QUE HA FET LA LLUM per mi.

La llum! La llum! La llum!
La meva llum que no sé!
La meva llum que rebutjo!
La meva llum que no puc seguir.
La llum! La llum! La llum!

Benvingudes totes les persones de la llum
a totes aquestes formes tant diverses
i tant infinites de sentir la llum,
a tots aquests equilibris tant inestables
que sento en la llum,
a tot el que arriba i es perd en la llum,
a tots els significats que pot tenir la llum en l’espai.

A totes les relacions verbals de la llum, a tot
el que passa amb la llum i si no passa, tampoc passa res.

El meu cos viatja amb la llum
i jo veig totes les coses que podria ser amb la llum.

Benvinguts al món psicològic de la llum,
a la realitat de la llum,
a tots els camins que obre la llum,
a tots els éssers que caminen cap a la llum,
a tots els moviments que genera la llum,
a totes les coses que no puc veure dins la llum, ah!

Benvinguts a tot aquest concepte de la llum,
a la meva forma tant simbòlica de veure el món,
a totes les coses que continuen existint sense la llum,
sense aquesta llum que veig.

Benvinguts a la veritat de la llum,
a la meva veritat, a la meva llum,
a la meva vida sense la meva llum,
a tot el que s’amaga de la llum,
a la meva vida que s’amaga dins la llum!

Benvinguts a tota aquesta foscor real,
aquesta foscor humana, aquesta realitat que m’arriba
de contrastar i poder veure les meves diferències.
.
.
. . 2 de gener del 2009
.
. . Del llibre "Inventari de llum" (pàgines 7 i 8)
.

1 comentari:

Sintagma in Blue ha dit...

Llum i foscor, ombres de víscera.