diumenge, 4 de gener del 2009


ASSAIG METAFÒRIC......
.
L'amor existeix en tots els noms.
Sóc feliç desitjant felicitat a tots els altres.
Sóc realista i jo no em desitjo felicitat.
.
Jo, nena, faig coses reals
i si et mossego els cabells
i et llepo el cor
és perquè sí.
.
L'amor sempre és perquè sí.
Tot és perquè sí.
.
Una paraula meva pot negar
a una altra paraula que he dit.
.
Com m'agradaria tocar
una trompeta en una gran celebració
i plorar d'emocions americanes.
.
Els dies, realment, no existeixen.
En els temps, només existirà un dia.
I jo no hauré viscut ni un dia.
La meva vida serè un dia meu, res més,
perquè aquest dia meu no es podrà dir
que sigui tot un dia.
.
Si la llum no descansa,
com puc jo descansar al mig del món?
.
SI DORMO, ES PER SENTIR
COM EL MÓN GIRA I DÓNA LLUM
A TOTES LES PARTS.
.
T'estimo, nena, i els planetes
giren amb els teus ulls.
.
Gràcies, nena.
..

1 comentari:

Sintagma in Blue ha dit...

Som quan algú diu el nostre nom.