dijous, 11 de desembre del 2008


..................................................
ah, si pogués veure totes les variables d’una persona...
tot el que realment podria fer en aquest moment
aquesta persona... si hagués pogut optar a la vegada
a totes les seves opcions.... a totes les seves indecisions..

ah, si una persona pogués viure
totes les seves oportunitats a la vegada...
si la vida realment pogués ser
totes les oportunitats que es tenen per viure... .

ah, si pogués viure.. jo....
amb totes les meves certeses
i totes les meves incerteses......

ah, si pogués caminar davant de tots els meus dubtes...
si pogués fugir i arrencar totes les meves pors... ah..

ah, si pogués veure la vida congelada
des de fa milions i milions d’anys.....

ah, si pogués veure tota la meva vida congelada
en un bloc de l’Àrtic..... ah, tot el meu silenci....
ah, tota la música del meu cor.. tota aquesta música
que m’arriba del mar..... ah, .........

ah, ah.... si el meu cor provingués del gel....

ah, si els meus ulls poguessin haver estat creats pel sol...

ah, si pogués trobar l’origen de totes les coses.. ah, sí!!..

ah, si les meves mans
fossin els brots d’un arbre...

ah, si pogués sentir la meva vida dels líquens....
ah, si pogués veure la meva vida microscòpica....
la meva vida que estic vivint a gran escala....

ah, si pogués veure totes les meves cèl·lules,
actuant ..... com jo estic actuant

ah, si tot això que sento
fos el gran descobriment científic del segle....

ah, la ciència, tota la ciència que sento,
tota la ciència que es manifesta per tot el meu cos

ah, tota la ciència que s’expressa i que puc sentir

ah, si pogués descobrir tota la ciència del meu cos...
si pogués sentir totes les meves reaccions,
totes les meves metastasis....
i tot el que passa dins del meu cos.... ah, ah.....

ah, si pogués sentir tots els meus nervis concentrats
en un punt central del meu cos.... ah, ah....
ah, si pogués veure com tots els meus nervis
i tota la meva força corre cap a un punt determinat, ah

ah, ah, si pogués entendre tot el meu cos, ah, ah

ah, si pogués trobar totes les meves relacions científiques,
si pogués veure la meva vida dins de tota la ciència...

ah, tota la meva ciència i tota la meva vida per conèixer

ah, si pogués expressar tot el que sento a l’instant mateix
ah, si no m’hagués d’esperar ni un moment
a expressar tot el que sento, ah

ah, si pogués ser una màquina de sentir el temps, ah

ah, si pogués expressar i dir tot el que sento
en el moment exacte que ho sento i ho veig, ah, ah...
.......