dimecres, 22 d’octubre del 2008




. CANT A LA TERRA (pàgines 259 i 260)


ah, si pogués dedicar un cant a la terra i al mar....
i la terra i el mar poguessin sentir aquest cant...
ah, si la terra i el mar poguessin sentir
la meva felicitat per gaudir
d’aquesta terra i d’aquest mar.....

. ah, si la meva vida es pogués celebrar...
.ah, si pogués agrair i sentir la meva vida. ah...
..... ah, si pogués donar gràcies...
amb el sentiment real de dir gràcies..

ah, si tingués un sentiment per dir gràcies..

ah, si pogués agrair la meva vida a totes les parts
del meu cos que em lliguen a tots els fils dels temps....

.... AH.. AH.. AH....

ah, si pogués exaltar la meva vida, totes les vides
ah, si pogués celebrar la meva alegria de viure
i amb tots aquests sentiments reals de l’alegria
pogués realitzar-me com a persona que sent la vida
COM A PERSONA ... que només.... ÉS VIDA....

.... ah.... si pogués ser la vida.... només la vida.....

. ah, si pogués veure les coses irreals de la meva vida...
..ah, si pogués veure tot el meu dolor des del mar... ah...

..... ah, si pogués sentir tota la meva immaduresa.....
..... ah, si pogués veure tot el meu dolor
i tots els meus suïcidis de l’adolescència....
per tanta immaduresa en el meu cor.....

.... ah, si pogués assumir que el meu dolor
és l’avís que em dona el cos per no poder viure ....

ah, si el meu dolor fos la meva incapacitat.. real...
ah, si pogués veure que el dolor és tot el que no sóc....

ah, si pogués veure tots els meus errors del dolor....
i .... pogués sentir tots els errors que he fet
per sentir aquest dolor..... fet de tants errors...

.... ah, amiga meva.... si pogués existir la llibertat....
.... sense que existís la vida.... ah, si això fos real...

... ah, si pogués existir la llibertat sense la vida....

..ah, si pogués sentir el meu cor en una muntanya.
si pogués sentir el meu cor, aixecant les ones del mar...

. ah, si el meu cor fos capaç de saltar cap a la llum...

.. ah, si el meu cor tingués la força de totes les coses...

. ................................... santi b. (22 de nov. 08)
.