diumenge, 27 de novembre del 2016

EL MEU AMOR


L’amor és la roba de la veïna.
L’amor és una camisa de flors que va perdent les fulles.
L’amor és una trucada perduda.

L’amor és una pedra que es trenca, una font.
L’amor és un flotador a la piscina.
L’amor és una paraula que canvia a cada moment.

L'amor m’ho fa tot.
L’amor és un objecte perdut.
L’amor és un número de la rifa de Nadal.

L'amor és l'aigua fresca d'un pou.
El meu amor és una estrella Michelin.
El meu amor és un patí andalús.

El meu amor és un impost revolucionari. 
El meu amor és un paper que no trobo mai.

El meu amor està en vaga.
El meu amor és el vent que passa per la finestra.
El meu amor és la bellesa d’un polígon industrial.

El meu amor és un tren que sempre m’espera.
El meu amor és la pols que queda dels somnis.
El meu amor és una opinió més.
El meu amor és un pastilla de felicitat.

El meu amor no desitja res.
El meu amor és la cançó d’aquesta tardor. 
El meu amor és un camp de maduixes.
El meu amor és un ocell que està aprenent a volar

El meu amor són els semàfors de la Diagonal
quan es posen tots verds a la vegada.

El meu amor són tres grams de cocaïna.
El meu amor és la lletra petita d’una hipoteca.
El meu amor és un hivern que no ve mai.

El meu amor és un somni que no somio mai.
El meu amor és una papallona.
El meu amor és una arrel quadrada.

El meu amor es menja amb la boca.
El meu amor és una mina d’aigua.
El meu amor és un joc de nit.



Poemes inèdits (2010-2015)