dimecres, 10 de juny del 2009

MAX BESORA

.




Sant Sadurní d'Anoia, Caves Beneit, 5 de juny del 2005

.

ella tenia el meu penis dins la boca i al mateix temps deia que m’estimava, prô jo no pensava que fos aquell el millor moment per a una declaració d’amor, ella tenia el meu penis dins la boca i al mateix temps deia que m’estimava, prô jo no pensava que fos aquell el millor moment per a una declaració d’amor, pensava que un bon moment és quan passeges vora un riu, o en sortir d’un cine amb versió subtitulada, o asseguts en un banc de fusta en una avinguda deserta en ple autumn leaves, prô no, ella tenia el meu penis dins la boca i al mateix temps em deia que m’estimava, jo no pensava que fos aquell el millor moment per a una declaració d’amor, pensava que un bon moment és quan fa mes d’una setmana que et coneixes, o quan saps el seu nom i cognoms, o quan saps el dia del seu aniversari, prô no, ella tenia el meu penis dins la seva boca i al mateix temps deia que m’estimava, jo no pensava que fos aquell el millor moment per a una declaració d’amor, pensava que un bon moment era després d’un sopar romàntic amb espelmes, o en una nit de lluna plena, o en un bardedisseny prenent un vi blanc entre somriures, prô no, ella tenia el meu penis dins la boca, saps? i al mateix temps deia que m’estimava, jo no pensava que fos aquell el millor moment per a una declaració d’amor, pensava que un bon moment és quan fa mes d’una setmana que et coneixes, o quan saps el seu nom i cognoms, o quan saps el dia del seu aniversari, prô no, ella tenia el meu penis dins la boca i al mateix temps deia que m’estimava, jo no pensava que aquell fos el millor moment per a una declaració d’amor, pensava que un bon moment és quan no tens el penis d’algú a dins la boca i un altre penis penetrant-te l’anus al mateix temps o quan algú no t’està cremant els mugrons amb un encenedor mentre sents quelcom terriblement anal esqueixant-te el darrere i un altre dallonses dins la boca, prô no,ella tenia el meu penis dins la boca i al mateix temps deia que m’estimava, jo no pensava que fos aquell el millor moment per a una declaració d’amor

Max Besora.

.