dimecres, 27 de maig del 2009


...................... Miquel Àngel Marin, a Sant Sadurní d'Anoia.....
.
...................... CAVES BLANCHER ........................
.
MIQUEL ÀNGEL MARIN
.
BOUEMA FAMILIAR. RETRAT TIPUS
DE LA FAMÍLIA NUCLEAR DELTÀICA.
.
Mon pare me diu: tota la culpa és teua,
ella només volia fer de tu un home de profit.
.
Ma mare me diu: apreta el cul a la cadira.
No t'encantes a la faena.
.
Mon iaio me dia: fill meu, perquè no t'acol.loques de professor a l'institut?
.
Ma iaia me dia: ¡te voy a dar un pellizco, que vas a ver!
.
Mon cosí me diu: no has canviat tu encara, ets un idealista, canvia d'una vegada!
.
Ma iaia materna me dia: fill meu, si no t'entens amb la teva nòvia, millor que la dixes.
.
Mon nebot me diu: quan vindràs, tiet?
.
Una veïna de casa me diu: mo! t'has barallat amb la nòvia?, que carambolero ets!
.
I què dic jo?: jo vaig bufant i no sé què vull a n'esta vida.
.
.