dimecres, 18 de març del 2009


.... INVENTARI DE LLUM ..........
.
Benvingudes totes les persones
que senten o no poden sentir el món
com una terra d’acollida, una terra que saluda
a les persones que arriben a un lloc,


aquest món que jo sento,
aquest món que jo sóc,
aquest món que va formant el meu cos,
aquesta terra que m’abraça i em barreja
amb totes les terres,
aquestes pedres que sóc,
aquesta muntanya que puc sentir dins,
aquest volcà que fa saltar pels aires tot el que sento,
aquestes muntanyes que m’esperen des de fa segles,
aquesta llum que corre cap a mi,
tot aquest amor que veig dins la llum,
tot això que només puc sentir
si veig la llum damunt l’herba... aquest verdet.....
aquesta llum immensa, absoluta.

Sí, jo sento tot això.
Jo sento la terra que em saluda,
la terra com un lloc que es presenta a mi,
la terra com una matèria que s’aixeca amb el meu cos,
el meu cos, com l’última peca que sóc
de tota aquesta realitat que m’acull,
tots els llocs que sento de la terra
amb les seves energies i les seves particularitats. Sí!

Aquestes coses sento de la terra,
la terra, com un punt de trobada.
La terra que m’ajunta i em lliga.
La terra que m’impulsa i em va creant.
La terra que va moldejant la meva realitat.

El món que sento lligat a mi,
tota aquesta llum que es vol relacionar amb mi,
totes aquestes coses que es presenten a mi
perquè jo em pugui relacionar amb totes elles.

Benvingudes totes aquestes realitats
que ara sento per primera vegada.

Benvingut al meu món de paraules, de teories,
de visions, de gotes que formen el mar,
de vides sentimentals.

BENVINGUDES TOTES LES FILLES del món! Ea!
Benvinguts tots els fils de la nit que sostenen el món.

Benvingudes totes les teories
per acabar amb totes les teories.
Tota aquesta llum que veig de la finestra.
Tota la llum que cau del cel com si fos una finestra.
La finestra com aquest concepte de llum que veig.

Benvingudes totes les finestres de la llum,
Totes les finestres del meu cos per veure el món.
Tot el món de la llum.
Tot el que vull. Llum i només llum.

Celebrem aquest esperit del món!

CELEBREM-HO TOTS JUNTS!
Celebrem el temps, la llum, la nit!
Celebrem aquest esperit del món!
Però existeix realment un esperit del món?

Existeix aquest concepte de vida i comunitat?
De viure i deixar viure? De ser i estimar?
De sentir tota la meva ment.... en el moviment?
És real aquest desig meu.... de sentir la calma?

De sentir els meus ossos, la llum dins dels meus ossos?
És real aquesta sensació que vull.... de placidesa?

Celebrem el temps! Aé, aé!

Celebrem les paraules del nostre temps,
les paraules de la realitat,


............ pàgines 20 i 21.......................