dilluns, 15 de desembre del 2008



......... camins ............. i núvols..................

ah, si el meu cos fos una transparència de sensacions...
si el meu cos fos un espai continuo d’efusions,
d’accions, de recepcions, de magnetismes, ah, ah....

ah, si pogués fer malabars amb les meves paraules, sí
si pogués jugar amb tots els meus sentiments
sense fer-me mal.... ah, sí!!!!!!!!!! sí.....

ah, si pogués jugar amb la paraula amor

i no fer-me mal, sí

si pogués dibuixar el temps amb les meves paraules

si pogués escriure tot el meu cos en una pedra


si pogués expressar tot el que no sé dir

si pogués saber tot el que no sé... ah...

ah, si pogués jugar amb els nens del meu carrer
sense sentir cap dolor pel pas del temps, ah, sí....

ah, si pogués fer trucs de màgia amb les meves paraules
ah, si pogués dibuixar una corda amb una paraula
i caminar damunt aquesta corda,

portant aquesta paraula des de mi a un altre lloc

ah, si pogués dibuixar una font
i pintar els ulls de la meva estimada, ah

si pogués escriure els ulls de la meva estimada
dins d’una rosa, ah, la meva rosa i el meu amor

ah, si no pogués sentir res per tot el que sento, ah

si pogués fer totes les coses reals amb les paraules

si pogués fer un diagnòstic de les meves paraules,
sobre l’estat de salut de les meves paraules

ah, si pogués veure la meva vida, passant per una porta
ah, si pogués entrar en un edifici, trucant el timbre
ah, si pogués viure dins d’aquest fil elèctric

ah, si pogués fer màgia amb tot el que sento,
amb tot el que podria ser,
amb tot el que sóc realment

ah, si pogués jugar amb la realitat de les paraules

si pogués sentir la meva vida en un percentatge


si pogués veure la meva vida dins mateix de la meva vida

ah, si pogués sentir la meva vida, depenent d’una paraula
ah, si la meva vida fos aquesta paraula que m'espera

ah, si pogués fer màgia amb les meves paraules, sí, sí!!!
si pogués ser el mag de les meves paraules

.....