diumenge, 20 d’octubre del 2013

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE "FRAGMENTS D'UNA PEDA"

El passat divendres 11 d'octubre, la poeta Teresa Costa-Gramunt va presentar-me el llibre de poesia meu "Fragments d'una pedra". Em va emocionar molt, poder-la escoltar. I també vaig sentir una mica de por per poder-me emocionar. Fins i tot vaig arribar a sentir que parlava d'una persona que no conec gaire, jo mateix.. i això... em va fer espantar una mica. Coses meves. Les meves coses que jo no entendré mai de mi mateix.

Aquest proper divendres 25 d'octubre es presenta el llibre a la biblioteca municipal de Sant Sadurní d'Anoia, també a càrrec de la Teresa Costa-Gramunt. Sant Sadurní d'Anoia és el meu poble, encara que visqui a Vilafranca del Penedès. És el meu poble i el meu origen.

També hi haurà una presentació a Barcelona, el proper dimarts 29 d'octubre, a la llibreria "La Impossible" (Provença, 232). La presentació anirà a càrrec del poeta i crític de literatura Ricard Mirabete.

I el dimecres 30 d'octubre a Terrassa, a la mítica entitat "Els Amics de les Arts". El llibre serà presentat pel professor d'universitat Jaume Aulet.

Estic molt content per la vostra atenció. Moltes gràcies de nou a tots els lectors.

Sense lectors no hi hauria poesia.